HTML

Testifogyatékosok munkalehetősége

A testifogyatékos emberek munkalehetősége!!!

Friss topikok

  • csuji: Sziasztok én még most regiztem,segítsetek Tavaly nyáron el vesztettem a bal karomat és szeretnék á... (2011.08.12. 11:50) EBH
  • BigHead: Köszi a gratulációt. Mindenki elfogadott,nagyon jó a csapat. A főnüköm egy nő, aki fiatalabb mint ... (2008.01.18. 20:22) Tovább
  • H5N214: Gratulálok a bátorságodhoz és ne hagyd magad! Kitartás. Már csak azért is: Ha nincs munkád, nem le... (2008.01.15. 20:08)

Linkblog

EBH

2008.01.26. 20:46 BigHead

Sziasztok.
A megtett feljelentésem alapján továbbították a panaszomat az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz. A munka amit csinálok egy hete nagyon tetszik,csak az a gond, hogy nincs állandó fizetésem,jutalékrendszerben dolgozom. Beiratkoztam esti suliba is. Jogi aszisztensi szakra fogok járni,(4 félévet) Remélem elvégzem a sulit, és akkor utánna megpróbálok elhelyezkedni ebben a szakmában.

3 komment

Címkék: http://bighead.blog.hu/media/tmp18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bighead.blog.hu/api/trackback/id/tr6312836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamupipőke 2008.01.27. 19:31:54

Kedves Bighead!
A mai munkaerőpiacon nagyon nehéz boldogulni. Egészségesen is!
Felelőtlenség volt szerintem, hogy egy sima érettségivel mentél neki az életnek. Manapság ez már mit sem ér. Te most harmincegy éves vagy! Tehát már felnőtt ember vagy egy jóideje. Eddig mindig segítséggel tudtál elhelyezkedni. Ezzel más sincsen másképpen. A jelek szerint nem szellemi fogyatékos vagy, tehát minimum egy idegennyelvet megtanulhattál volna. Továbbtanulásnak igazán az érettségi után lett volna itt az ideje. De jobb később mint soha. Nem maradtál le semmiről.
Tudatosabban kellett volna készülnöd az életre, hiszen nem "menet közben" veszítetted el a kezedet. Így születtél. Megtanultál ezzel élni.
Engem személy szerint érdekelne ebben a történet be a Te felelősséged is. Kiváncsian várom a folytatást!

BigHead 2008.01.29. 08:19:27

Kedves Hamupipőke.
Teljesen igazad van mindenben. Tovább kellett volna tanulnom,nem pedig egyből dolgozni mennem. Ez már késő bánat. Most végre elkezdek tanul, és nem csak egy érettségim lesz, hanem szakmám is.
Könnyelműen döntöttem 18 évesen, most pedig "iszom a levét". Most megpróbálok mindent megváltoztatni, és végre elindulni a rögös ösvényen. (felnövök)

csuji 2011.08.12. 11:50:51

Sziasztok én még most regiztem,segítsetek
Tavaly nyáron el vesztettem a bal karomat és szeretnék állást találni nem tudom hova kell fordulni.Próbálkoztam egy pár helyen de nem minősítenek testi fogyatékosnak mert csak ,,1 karom nincs,,az az csak felkar van ,,64-°%-ra le százalékoltak csökkentett munka képességű,és már szeretnék dolgozni de csak 8-általánosom van :-(én is el hamarkodtam a felnőtté válást és zűrös gyerek korom volt nehéz lett volna a tanulás édesanyám egyedül nevelt.ha tanulási lehetőség vagy munka bármi szóba jöhet
süti beállítások módosítása