HTML

Testifogyatékosok munkalehetősége

A testifogyatékos emberek munkalehetősége!!!

Friss topikok

  • csuji: Sziasztok én még most regiztem,segítsetek Tavaly nyáron el vesztettem a bal karomat és szeretnék á... (2011.08.12. 11:50) EBH
  • BigHead: Köszi a gratulációt. Mindenki elfogadott,nagyon jó a csapat. A főnüköm egy nő, aki fiatalabb mint ... (2008.01.18. 20:22) Tovább
  • H5N214: Gratulálok a bátorságodhoz és ne hagyd magad! Kitartás. Már csak azért is: Ha nincs munkád, nem le... (2008.01.15. 20:08)

Linkblog

2008.03.17. 10:27 BigHead

Na, Sziasztok.
Elég rég írtam ,ezért most folytatom. A munkahely amit szereztem,nagyon jó. Jó a csapat,a légkör, a munka. Megkaptam az EBH-tól az értesítést,hogy felvették a kapcsolatot azzal a céggel,amelyik nem vett fel a fogyatékosságom miatt. Most már csak arra várok,hogy kitűzzék a tárgyalás napját. Addig is "dolgozom"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bighead.blog.hu/api/trackback/id/tr10384256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása